Vind je het bouwen van een funnel lastig?

Laten we het samen doen!

Je hebt langer dan 1 jaar een eigen bedrijf. Het gaat goed, je hebt veel klanten.. en je klanten behalen mooie resultaten.
Maar je werkt nog uurtje-factuurtje en daardoor loop je tegen een plafond aan. Je wilt meer gaan verdienen en je beseft dat je dat met het uurtje-factuurtje model niet kan realiseren. 

Je moet je bedrijf op een andere manier gaan inrichten. Een ander verdienmodel kiezen zodat je kunt opschalen. Je bent klaar voor de volgende stap en je wilt een schaalbaar bedrijf neerzetten. Zodat je nog meer klanten kunt helpen met het behalen van écht resultaat. 

Herken je je in het volgende:

Je bedrijf bestaat > 1 jaar

Je bent al een tijdje aan het ondernemen. De basis staat, je hebt een duidelijk aanbod en je weet wie je ideale klant is.

Je bent een kennisondernemer

Ben je een coach, trainer, online marketeer, VA of andere dienstverlener?

Je wilt een schaalbaar bedrijf neerzetten

Op dit moment werk je voornamelijk uurtje-factuurtje en het is tijd voor de volgende stap.

Je bent ambitieus

Je wilt echt iets bereiken met je bedrijf en je begrijpt dat het bouwen van een funnel belangrijk is om de volgende stap te zetten.

Je wilt jezelf als expert positioneren

Je begrijpt dat online zichtbaar zijn belangrijk is om meer klanten aan te trekken en dat een persoonlijke connectie essentieel is. Je wilt jezelf als expert binnen jouw vakgebied positioneren. Je staat ervoor open om nieuwe dingen te leren op het gebied van online marketing.

Je bent bereid om te investeren in tijd en geld

Je weet wat de toegevoegde waarde kan zijn van een funnel. Je bent bereid om hierin te investeren, zowel in tijd als in geld. Om tot het beste resultaat te komen, is een tijdsinvestering van beide partijen vereist. Een funnel is maatwerk.

Dan is het funnel traject iets voor jou!

Wat Karina zegt over het funnel traject…

Direct een aanmelding voor de online cursus

8% conversie

De eerste sales komen binnen na 1 dag!

Hoe werkt het funnel traject?

We werken samen 1 dag aan de funnel strategie

We maken een plan van aanpak en algemene planning

De eerste versie van de funnel staat binnen 3 maanden

We sturen verkeer naar de funnel en bekijken het resultaat. Daarna gaan we optimaliseren.

Uit welke onderdelen bestaat het funnel traject?

  • Bedrijfsanalyse: markt segment, doelgroep, aanbod & verdienmodel
  • Content marketing: welke content kunnen we verwerken in de funnel
  • Funnel strategie: weggever, de ideale klantreis & conversie methode
  • Landingspagina's: is je website op de juiste manier ingericht
  • E-mail funnel & marketing automation
  • Funnel verkeer: hoe gaan we leads naar de funnel sturen

Wil je meer weten over het funnel traject?

Laten we eerst even kennismaken zodat ik je er meer over kan vertellen. 

Kies direct een datum en tijdstip voor de kennismaking. 

Cookie Instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Geef aan welke cookies je wilt accepteren of bekijk de privacyverklaring.

Privacyverklaring | Sluiten
Instellingen
Leer E-mailmarketing draait op SYS PlatformSYS Platform