De nieuwe lay-out van ActiveCampaign

ActiveCampaign heeft de lay-out verandert. Er was eerst een horizontaal menu, maar dit is nu een verticaal menu geworden. 

In je ActiveCampaign dashboard zie je een melding waarmee je je account kunt upgraden naar de nieuwe lay-out.

Heb je je ActiveCampaign account bij Leer E-mailmarketing ondergebracht? Dan krijgt je account op 16 april de nieuwe lay-out. 

Bekijk de video om te zien wat er precies verandert. 

Door de nieuwe navigatie kun je een aantal onderdelen makkelijker vinden. 

Zo is er een overzicht waarmee je kunt zien uit welke e-mails een automatisering bestaat. Die e-mails kun je vanuit dat overzicht direct wijzigen. 

Wil je precies weten wat er is veranderd? Lees dan dit help artikel.

E-book 5 manieren om je e-maillijst te segmenteren

Wil je relevante e-mails sturen? 

Start met het segmenteren van je mailinglijst! Vul je gegevens in en je ontvangt direct het e-book met 5 manieren om je mailinglijst te segmenteren. 

Direct aan de slag met ActiveCampaign?

3 gedachtes op “De nieuwe lay-out van ActiveCampaign”

  1. Hoi Rachelle,
    Ik vind het dubbel.
    Allereerst ben ik eigenlijk zelden een voorstander van veranderingen ; je hebt altijd tijd nodig om aan dingen te wennen, en er verandert al genoeg in het hedendaagse leven en dat acht ik een gevaar (sneeuwbal van de berg rolt steeds sneller), als je er dan aan gewend bent, veranderen er weer dingen.
    Maar, omdat ik nog niet lang lid ben, ik denk dat als ik objectief kijk, de nieuwe indeling net iets logischer is.
    Groetjes,
    Martin

  2. Hoi Rachelle,

    Het ziet er goed uit. Ik verwacht dat je zo meer overzicht hebt, zeker in de automations.
    Bedankt voor de video.
    Hartelijke groet,

    Wim

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *