De Automations Map in ActiveCampaign

De Automations Map in ActiveCampaign

ActiveCampaign heeft een nieuwe feature: de Automations Map! Hiermee kun je in één oogopslag zien welke automatiseringen aan elkaar gekoppeld zijn.  Verder kun je ook allerlei details van iedere automatisering zien, zoals: het aantal contacten in de automatisering de e-mails in de automatisering met bijbehorende Open Rate welke goals er in de automatisering zijn  Ook …

De Automations Map in ActiveCampaignLees verder »

De nieuwe lay-out van ActiveCampaign

De nieuwe lay-out van ActiveCampaign

ActiveCampaign heeft de lay-out verandert. Er was eerst een horizontaal menu, maar dit is nu een verticaal menu geworden.  In je ActiveCampaign dashboard zie je een melding waarmee je je account kunt upgraden naar de nieuwe lay-out. Heb je je ActiveCampaign account bij Leer E-mailmarketing ondergebracht? Dan krijgt je account op 16 april de nieuwe …

De nieuwe lay-out van ActiveCampaignLees verder »

Wet AVG is goed voor e-mailmarketing

De Wet AVG is juist goed voor e-mailmarketing

Help, de wet AVG komt eraan! Er is de laatste tijd veel paniek over de nieuwe wetgeving AVG die op 25 mei 2018 van kracht gaat. Zo gaan er allerlei geruchten rond, bijvoorbeeld: “je mag geen mailinglijst meer hebben” “dubbele opt-in wordt verplicht” Beide stellingen zijn onjuist. Maar wat verandert er dan wel? In dit …

De Wet AVG is juist goed voor e-mailmarketingLees verder »

Je mailinglijst snel laten groeien

Je mailinglijst snel laten groeien

Je hebt het al zo vaak gehoord.. je moet een mailinglijst opbouwen.. ..want je mailinglijst is het meest waardevolle bezit van je bedrijf.. ..als je eenmaal e-mailadressen hebt verzameld, kun je e-mails blijven sturen zonder dat je daar iedere keer extra voor betaalt. Maar hoe doe je dat, een mailinglijst opbouwen? Hoe kun je je …

Je mailinglijst snel laten groeienLees verder »

Storytelling inzetten via e-mailmarketing

Interview: storytelling inzetten voor e-mailmarketing

Storytelling.. een begrip die je tegenwoordig erg vaak hoort. Maar wat is storytelling nu precies en hoe kun jij dit inzetten? Op dit moment gebruikt bijna niemand storytelling binnen e-mailmarketing. Daarom is dit voor jou een goede kans om dit wel in te gaan zetten! Storytelling heeft een resultaat op de lange termijn.. je zorgt …

Interview: storytelling inzetten voor e-mailmarketingLees verder »

Vragenlijsten inzetten voor e-mailmarketing

Interview: vragenlijsten inzetten voor e-mailmarketing

Een strategie die nog bijna niemand toepast en die zoveel resultaat kan opleveren.. ..wist je dat je door het inzetten van vragenlijsten veel gerichtere mails kunt gaan sturen? En dat je daardoor ook flink je omzet kunt verhogen omdat je mails stuurt waar mensen echt op zitten te wachten?! In het interview met vragenlijst expert …

Interview: vragenlijsten inzetten voor e-mailmarketingLees verder »

Cookie Instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Geef aan welke cookies je wilt accepteren of bekijk de privacyverklaring.

Privacyverklaring | Sluiten
Instellingen