E-mail deliverability verbeteren - Leer E-mailmarketing

E-mail deliverability verbeteren: wat kun je zelf doen?

Wist je dat gemiddeld 1 op de 5 e-mails nooit de inbox bereikt? (bron: ReturnPath, 2016 deliverability benchmark) Het globale percentage van e-mails dat in de inbox terechtkwam in het tweede kwartaal van 2016 was 76%. Er wordt tegenwoordig een enorme hoeveelheid e-mails verstuurd en spam filters worden steeds strenger. Hierdoor komt het vaak voor …

E-mail deliverability verbeteren: wat kun je zelf doen? Lees verder »

E-mail nogmaals sturen met andere onderwerpregel - Leer E-mailmarketing

E-mail strategie tip: mail nogmaals sturen met andere onderwerpregel

Ik wil graag een e-mail strategie tip met je delen die je ook direct kunt implementeren met ActiveCampaign. Wanneer je een e-mail campagne verstuurt kan de open rate (het percentage van de ontvangers die je mail hebben geopend) wel eens tegenvallen. Dit kan verschillende oorzaken hebben zoals: – de onderwerpregel spreekt niet aan – de …

E-mail strategie tip: mail nogmaals sturen met andere onderwerpregel Lees verder »

ActiveCampaign en Gravity Forms - Leer E-mailmarketing

ActiveCampaign en Gravity Forms: de gouden combinatie

Gebruik je ActiveCampaign en formulieren op je website? Dan zou je zeker eens moeten kijken naar Gravity Forms. Dit is een geweldige (betaalde) plugin waarmee je de gegevens van een ingevuld formulier heel makkelijk kunt doorsturen naar ActiveCampaign. Je hebt hier de add-on Gravity Forms ActiveCampaign Add-On voor nodig. Geef je workshops en wil je …

ActiveCampaign en Gravity Forms: de gouden combinatie Lees verder »

Beta versie contacten in ActiveCampaign - Leer E-mailmarketing

Beta versie voor contacten in ActiveCampaign

De Contacten pagina in ActiveCampaign is compleet vernieuwd en is nu beschikbaar in de Beta-versie. Oude versie In de oude versie worden de activiteiten centraal weergegeven zoals bijvoorbeeld het openen van een e-mail of het aanmelden voor een lijst van het betreffende contact. Aan de linkerkant kun je de persoonlijke informatie over het contact vinden. …

Beta versie voor contacten in ActiveCampaign Lees verder »

WooCommerce en ActiveCampaign koppelen - Leer E-mailmarketing

WooCommerce en ActiveCampaign koppelen

Wanneer je een WooCommerce webshop hebt om jouw producten te verkopen, dan is het handig om WooCommerce aan ActiveCampaign te koppelen. Je kunt de gegevens van de klant (zoals naam en e-mailadres) automatisch opslaan in ActiveCampaign. Ook kun je het gekochte product in ActiveCampaign opslaan. Zo weet je precies welke producten een klant heeft gekocht. Op …

WooCommerce en ActiveCampaign koppelen Lees verder »

ActiveCampaign vs Mailchimp - Leer E-mailmarketing

ActiveCampaign vs MailChimp

Wat zijn de verschillen tussen ActiveCampaign en MailChimp en voor welk systeem zou je moeten kiezen? In dit artikel gaan we de volgende onderdelen met elkaar vergelijken: Contacten Lijsten en tags Formulieren Segmenten Templates Automatiseringen Site tracking CRM Integraties Prijzen Contacten In ActiveCampaign heb je alle informatie over contacten overzichtelijk op één plek. Je kunt een …

ActiveCampaign vs MailChimp Lees verder »

Campagnes vs automatiseringen in ActiveCampaign - Leer E-mailmarketing

Campagnes vs automatiseringen in ActiveCampaign

In ActiveCampaign kun je een campagne of een automatisering (automation) maken. Wat is nu precies het verschil tussen een campagne en een automatisering? Dat ga ik je uitleggen in dit blog. Campagne Je maakt een campagne wanneer je een eenmalige mail wilt versturen. Dit kan bijvoorbeeld een nieuwsbrief zijn die je maandelijks rondstuurt met iedere …

Campagnes vs automatiseringen in ActiveCampaign Lees verder »

Split test automatisering in ActiveCampaign - Leer E-mailmarketing

Split test automatiseringen maken

Er is een nieuwe feature beschikbaar in ActiveCampaign: het split testen (ook wel A/B testen genoemd) van automatiseringen. Je kunt nu gaan testen welke automatische serie van e-mails het beste werkt. Bij een split test ontstaan er twee paden: pad A en pad B. In ieder pad kun je dan een aantal mailtjes plaatsen. Je …

Split test automatiseringen maken Lees verder »

6 snelle tips voor ActiveCampaign deel 2 - Leer E-mailmarketing

6 snelle tips voor ActiveCampaign – Deel 2

In dit blog deel ik 6 tips zodat je ActiveCampaign nog beter kunt inzetten. Dit is deel 2, het eerste deel kun je hier lezen. Voor algemene informatie over wat ActiveCampaign is, kun je dit artikel over ActiveCampaign lezen. Tip 1: Koppel je bevestigingspagina aan je formulier Wanneer je een opt-in formulier op je website plaatst, dan raad ik je …

6 snelle tips voor ActiveCampaign – Deel 2 Lees verder »

Tips voor ActiveCampaign deel 1 - Leer E-mailmarketing

Tips voor ActiveCampaign – Deel 1

ActiveCampaign is een e-mailmarketing systeem die steeds vaker gebruikt wordt door ondernemers. Dit komt doordat er in ActiveCampaign veel mogelijkheden zijn die er bij andere e-mailmarketing systemen niet zijn, zoals MailChimp en Aweber. Zo kun je slimme segmenten maken, automatische e-mail follow-ups verzenden, tags toevoegen aan o.a. acties en hyperlinks en ga zo maar door. …

Tips voor ActiveCampaign – Deel 1 Lees verder »

Cookie Instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Geef aan welke cookies je wilt accepteren of bekijk de privacyverklaring.

Privacyverklaring | Sluiten
Instellingen
Leer E-mailmarketing draait op SYS PlatformSYS Platform