Split test automatisering in ActiveCampaign - Leer E-mailmarketing

Split test automatiseringen maken

Er is een nieuwe feature beschikbaar in ActiveCampaign: het split testen (ook wel A/B testen genoemd) van automatiseringen. Je kunt nu gaan testen welke automatische serie van e-mails het beste werkt. Bij een split test ontstaan er twee paden: pad A en pad B. In ieder pad kun je dan een aantal mailtjes plaatsen. Je …

Split test automatiseringen maken Lees verder »

Campagnes vs automatiseringen in ActiveCampaign - Leer E-mailmarketing

Campagnes vs automatiseringen in ActiveCampaign

In ActiveCampaign kun je een campagne of een automatisering (automation) maken. Wat is nu precies het verschil tussen een campagne en een automatisering? Dat ga ik je uitleggen in dit blog. Campagne Je maakt een campagne wanneer je een eenmalige mail wilt versturen. Dit kan bijvoorbeeld een nieuwsbrief zijn die je maandelijks rondstuurt met iedere …

Campagnes vs automatiseringen in ActiveCampaign Lees verder »

ActiveCampaign vs Mailchimp - Leer E-mailmarketing

ActiveCampaign vs MailChimp

Wat zijn de verschillen tussen ActiveCampaign en MailChimp en voor welk systeem zou je moeten kiezen? Dit zijn de grootste verschillen: ActiveCampaign Lite Pakket € 9 per maand – jaarlijks betalen E-mailmarketing Uitgebreide segmentatie Krachtige marketing automation Alles in het Nederlands 14 dagen gratis proberen Geen creditcard nodig Populair MailChimp Essentials Pakket € 9 10 …

ActiveCampaign vs MailChimp Lees verder »

Je bedanktpagina slim inzetten - Leer E-mailmarketing

Je bedanktpagina slim inzetten

In dit blog ga ik je een leuke strategie vertellen waarmee je direct extra verkopen kunt realiseren op je bedanktpagina. Stel je hebt een gratis weggever zoals een e-book of een online cursus. Wanneer iemand zijn naam en e-mailadres heeft achtergelaten, komt diegene (na bevestiging) op de bedanktpagina terecht. Op de bedanktpagina plaats je meestal …

Je bedanktpagina slim inzetten Lees verder »

De 9-word e-mail - Leer E-mailmarketing

De 9-word e-mail

Heb jij al eens geprobeerd om een mailtje te sturen met slechts 9 woorden? Het hoeven natuurlijk niet precies 9 woorden te zijn, maar het gaat erom dat het een kort mailtje is. Het doel hiervan is om een gesprek op gang te brengen met je mailinglijst. In het mailtje kun je bijvoorbeeld 1 vraag …

De 9-word e-mail Lees verder »

Leer E-mailmarketing draait op SYS PlatformSYS Platform