Van uurtje-factuurtje naar schaalbaar verdienmodel

Toen ik 14 jaar oud was, bouwde ik mijn eerste webshop: TopTrend. Samen met mijn moeder ging ik langs groothandels om mode-accessoires in te kopen zoals tassen, laarzen en sieraden. 

Ik zat toen nog op de middelbare school. De webshop bouwde ik met Mijnwebwinkel.nl en ik maakte advertenties op Marktplaats. 

Mijn moeder pakte de bestellingen in en hield de administratie bij in Excel. Het ging goed, we hadden tevreden klanten. En wat was het leuk om te doen! 

Op die manier kwam ik terecht in de online marketing wereld. Ik leerde zelf hoe ik websites kon bouwen en in 2013 startte ik mijn eerste echte bedrijf: Blok Webdesign. 

Ik bouwde websites in WordPress voor kleine zelfstandigen. Klanten kwamen per toeval op mijn pad. Ik schreef wel eens een blog artikel en op die manier kwamen klanten via Google bij mij terecht. Maar een echte strategie om aan klanten te komen had ik niet. 

 

Ik geloof in waarde en relevantie marketing. Door waardevolle en relevante content te delen, trek je automatisch de juiste klanten aan. 

Rachelle Blok

Na 5 jaar was het tijd voor iets nieuws.

Tijdens die 5 jaar als webdesigner leerde ik veel over online marketing en ik zag wat het effect kon zijn op je bedrijf als je dit op de juiste manier inzet. Het werd tijd om me nog meer te gaan verdiepen in online marketing. Inmiddels kon ik het bouwen van een WordPress website wel dromen en was het voor mij geen uitdaging meer.

Ik wilde niet meer uurtje-factuurtje werken, maar ik wilde overstappen naar een schaalbaar verdienmodel. Zodat ik meerdere ondernemers tegelijkertijd kan helpen, zonder dat dit invloed heeft op het aantal uren dat ik aan het werk ben. 

Ik besloot om me te specialiseren in e-mailmarketing.

Uit eigen ervaring weet ik dat het lastig kan zijn om klanten via het internet te vinden. E-mail is een geweldig medium om een relatie op te bouwen met jouw ideale klant. Ik geloof in waarde en relevantie marketing. Door waardevolle en relevante content te delen, trek je automatisch de juiste klanten aan. 

Inmiddels heb ik meerdere succesvolle lanceringen gedaan via e-mail. Zo kreeg ik in 4 dagen tijd 50 nieuwe klanten en dat leverde € 20.000 terugkerende jaarlijkse omzet op. (De volledige case study kun je hier lezen).

Ik wil je graag helpen met het ontwerpen en implementeren van de perfecte klantreis, ook wel sales funnel genoemd. Zodat klanten naar jou toe komen, in plaats van andersom.

Hoewel het lastig kan zijn om een goede sales funnel in te richten, gaat het je wel veel opleveren.  Je zet je funnel één keer neer en vervolgens loopt het door. De sales funnel is 24/7 aan het werk en wordt nooit moe. Dat bespaart je een hoop tijd en moeite. En het levert je ook nog eens meer klanten op!

Wil je weten wat ik voor je kan betekenen?

Plan een strategiesessie in van 30 minuten zodat ik je direct verder kan helpen en zodat we kunnen kijken of we een klik hebben.

Cookie Instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Geef aan welke cookies je wilt accepteren of bekijk de privacyverklaring.

Privacyverklaring | Sluiten
Instellingen
Leer E-mailmarketing draait op SYS PlatformSYS Platform