fbpx

Support

Zo werkt de ondersteuning

Helpdesk

Ons support team staat dagelijks voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Maak een support ticket aan en krijg zo snel mogelijk antwoord.

Kennisbank

In de kennisbank vind je een introductiecursus en vele stappenplannen om ervoor te zorgen dat je ActiveCampaign snel inricht.

Facebook community

In de besloten community kun je sparren met andere ActiveCampaign gebruikers en vragen stellen. Er zijn meer dan 1100 leden.

Zo werkt de ondersteuning

Wij hebben de antwoorden

veelgestelde vragen

Als officieel partner van ActiveCampaign kunnen wij leuke extra’s bieden. Als je je ActiveCampaign account via ons afsluit, dan:

  • krijg je e-mail support in het Nederlands
  • krijg je toegang tot de Nederlandse kennisbank
  • heb je geen creditcard nodig

Je blijft alle ActiveCampaign functionaliteiten behouden en je account is ook nog steeds in het bezit van ActiveCampaign. Wij zijn dus een tussenpersoon en we hebben een eigen Nederlandse support team om al je vragen te beantwoorden.

Je zit nergens aan vast.

Bevalt het niet? Dan kun je je account eenvoudig terug verhuizen naar de USA. 

Ja, je hebt geen “nep” ActiveCampaign account. Je account is nog steeds in bezit van ActiveCampaign zelf. Alle instellingen en inloggegevens blijven hetzelfde.

Het enige wat verandert is:

  • de betalingen en facturen lopen voortaan via ons.
  • je krijgt onbeperkt e-mail support in het Nederlands en je krijgt toegang tot de Nederlandstalige kennisbank.
  • je krijgt toegang tot de Nederlandse Facebook groep waar je ook vragen kunt stellen.

Nee, je hebt geen creditcard nodig. Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, Bancontact of creditcard en daarna via automatische incasso.

Er is geen opzegtermijn. Via het Klanten Portal kun je altijd opzeggen wanneer je wilt.

Heb je een vraag?

Neem contact op

Leer E-mailmarketing draait op SYS PlatformSYS Platform - Websites voor coaches